Wij staan nog altijd voor u klaar!

Wij zijn bezorgd om u, ons personeel en alle mensen om ons heen. Samen proberen we het Coronavirus onder controle te krijgen. Vanzelfsprekend hechten wij veel waarde aan de veiligheid van onze klanten en medewerkers en daarvoor hebben wij de nodige maatregelen getroffen.

Wij staan dus gewoon nog voor u klaar in onze showrooms en werkplaatsen.  Dus of het nu gaat om de aanschaf, lease of onderhoud van uw auto, u bent van harte welkom in een van onze vestigingen! Bekijk onze video.

Onze maatregelen tegen COVID-19

Wij houden de ontwikkelingen rond het Coronavirus (COVID-19) nauwlettend in de gaten en volgen de richtlijnen van het RIVM. Ondanks het Coronavirus zijn zowel onze werkplaatsen als onze showrooms volgens reguliere tijden geopend. Wel hebben wij extra maatregelen ingevoerd met oog op de gezondheid van onze klanten en medewerkers, om de kans op verdere verspreiding van het Coronavirus bij een (werkplaats)bezoek te minimaliseren.

Onze COVID-19 maatregelen:
  • Wij begroeten u met een glimlach in plaats van een hand.
  • In de showroom en aan de werkplaatsbalie blijven wij op een gepaste afstand van 1,5 m.
  • Alle onze medewerkers dragen in publieke ruimtes/ klantzones een mondkapje.
  • Wij zien er op toe dat er maximaal 30 personen in de showroom aanwezig zijn. 
  • Alle medewerkers zijn verplicht om na ieder klantenbezoek de handen te wassen/desinfecteren dit om besmetting bij o.a. de sleuteloverdracht te voorkomen.
  • Monteurs zijn verplicht om voor én na iedere klus de handen grondig te wassen.
  • Auto's die voor een werkplaatsbezoek binnenkomen worden voor en na het onderhoud ontsmet (stuur, versnellingspook etc.)
  • Wij hebben onze poetswerkzaamheden opgeschaald.
  • Kantoorpersoneel werkt zoveel mogelijk vanuit thuis.
  • Al onze interne en externe afspraken vinden zoveel mogelijk telefonisch plaats.
  • Advies aan personeel om risicogebieden te vermijden.
  • Bij ziekteverschijnselen zal het personeel thuisblijven.
  • In het belang van onze klanten en medewerkers is de Haal- en brengservice tijdelijk opgeschort. Mocht u hierdoor in de problemen komen dan kijken we graag samen met u naar een gepaste oplossing.
Wat u kunt doen:
  • Op advies van het RIVM vragen wij u om gebruik te maken van een mondkapje. Indien u zelf niet in het bezit bent van een mondkapje kunt u gebruikmaken van een van de wegwerp mondkapjes die u in al onze vestigingen kunt krijgen bij een van onze service adviseurs.
  • Om fysiek contact te mijden verzoeken wij u zoveel mogelijk (contactloos) per pin te betalen.
  • Merkt u zelf klachten? Kom dan niet naar onze showroom of werkplaats, maar bel of mail uw contactpersoon, gebruik onze chatfunctie op de website of stuur een bericht via WhatsApp: 0654372257 (dagelijks tot 22.00 uur bereikbaar). Zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden.

Let op uzelf en op ieder ander, samen staan we sterk! Komt u liever even niet naar de showroom? Ook online staan we voor u klaar.

Onze online verkoopadviseurs staan voor u klaar!

Alles is even anders, ook voor ons. Maar wij weten ook hoe belangrijk het is dat u juist nu op mobiliteit en op ons kunt rekenen. Daarom hebben wij ons online team uitgebreid inclusief de contactmogelijkheden. Bent u niet in de gelegenheid om onze showroom te bezoeken, maar wilt u wel een nieuwe auto of occasion aanschaffen? Dan staan onze online verkoop adviseurs voor u klaar. 

Chatten of Whatsappen

U kunt gebruikmaken van onze chatfunctie rechtsonder op de website of u kunt WhatsAppen met een van onze online verkoopadviseurs. Hoe makkelijk is dat? Klik hiervoor op het Whatsapp logo die u vindt op de detailpagina's bij onze voorraadauto's.

Proefrit aan huis

Naast dat wij online beschikbaar zijn voor al uw vragen gaan wij nog een stap verder. Bijvoorbeeld een contactloze proefrit aan huis, een taxatie van uw auto terwijl deze voor uw deur staat en het afleveren van uw auto aan huis behoren tot de mogelijkheden. Indien u hier interesse in heeft, kunt u dit tijdens het online contact aangeven. Samen kijken we naar de mogelijkheden die het beste bij u passen!

Onderhoud nodig?

Via onze werkplaatsplanner maakt u gemakkelijk online een afspraak voor uw onderhoud, reparatie of APK. We begrijpen dat u misschien liever de deur niet uit wil. Indien gewenst, halen wij uw auto op en brengen wij uw auto weer terug na de onderhoudsbeurt.

Vragen?

Mocht u hierover vragen hebben, kunt u ons bereiken via 045-5280055 of info@wealer.nl.

Mogelijk wijzigen de genoemde maatregelen in de komende periode als gevolg van advies van het RIVM. Wij houden u hiervan op de hoogte, maar verwijzen u voor de laatste stand van zaken graag door naar de website van het RIVM.